Haec quo modo conveniant, non sane intellego.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quis animo aequo videt eum, quem inpure ac flagitiose putet vivere? Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Eadem nunc mea adversum te oratio est. Cur igitur, cum de re conveniat, non malumus usitate loqui? Duo Reges: constructio interrete. In qua si nihil est praeter rationem, sit in una virtute finis bonorum; Sin kakan malitiam dixisses, ad aliud nos unum certum vitium consuetudo Latina traduceret. Omnium enim rerum principia parva sunt, sed suis progressionibus usa augentur nec sine causa; Atqui perspicuum est hominem e corpore animoque constare, cum primae sint animi partes, secundae corporis. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus.
Expressa vero in iis aetatibus, quae iam confirmatae sunt. Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. Vide ne ista sint Manliana vestra aut maiora etiam, si imperes quod facere non possim. Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio. Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. Graecis hoc modicum est: Leonidas, Epaminondas, tres aliqui aut quattuor; Isto modo ne improbos quidem, si essent boni viri. Paulum, cum regem Persem captum adduceret, eodem flumine invectio? Itaque et manendi in vita et migrandi ratio omnis iis rebus, quas supra dixi, metienda. Quos nisi redarguimus, omnis virtus, omne decus, omnis vera laus deserenda est. Hic nihil fuit, quod quaereremus. Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur.
Scientiam pollicentur, quam non erat mirum sapientiae cupido patria esse cariorem. Ac tamen hic mallet non dolere. Mihi enim satis est, ipsis non satis. Ita similis erit ei finis boni, atque antea fuerat, neque idem tamen; Obsecro, inquit, Torquate, haec dicit Epicurus? Istic sum, inquit. Nullum inveniri verbum potest quod magis idem declaret Latine, quod Graece, quam declarat voluptas. Sin dicit obscurari quaedam nec apparere, quia valde parva sint, nos quoque concedimus;
Quid ait Aristoteles reliquique Platonis alumni? An dolor longissimus quisque miserrimus, voluptatem non optabiliorem diuturnitas facit? Memini vero, inquam; Quae cum dixisset paulumque institisset, Quid est? Apparet statim, quae sint officia, quae actiones. Animum autem reliquis rebus ita perfecit, ut corpus; Duae sunt enim res quoque, ne tu verba solum putes. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae.
Falli igitur possumus. Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat. Nunc de hominis summo bono quaeritur; Cetera illa adhibebat, quibus demptis negat se Epicurus intellegere quid sit bonum. Sit, inquam, tam facilis, quam vultis, comparatio voluptatis, quid de dolore dicemus? Quid, si etiam iucunda memoria est praeteritorum malorum? Quam tu ponis in verbis, ego positam in re putabam. Tum ille: Ain tandem?
Haec quo modo conveniant, non sane intellego.
Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; An potest, inquit ille, quicquam esse suavius quam nihil dolere? Multa sunt dicta ab antiquis de contemnendis ac despiciendis rebus humanis; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus. Ab hoc autem quaedam non melius quam veteres, quaedam omnino relicta. Quorum altera prosunt, nocent altera.
Especialista em câmeras, graduado em fotografia e Artes Visuais pela Universidade de Tóquio, com conhecimento aprofundado tanto nas técnicas fotográficas quanto na tecnologia das câmeras.